Yaaaay!

Imorgon klockan 14 ska jag (och kanske Per) kolla på lägenheten på Linnégatan. Ska bli jättespännande. Fick veta att den ligger på första våningen (en halv trappa upp) och stor balkong. Den är precis så jag vill ha den. Så vida den inte är i dåligt skick så känner jag på mig att den här är 'den rätta'. Oj så kul. Synd att mamma och pappa jobbar. Vill verkligen ringa och prata av mig om lägenheten nu :P

Har också en fråga. Vilket är bäst - gemensam ekonomi eller enskild? Vilka är fördelarna och nackdelarna med båda?
Detta är verkligen frågor jag vill ha svar på. Mamma och pappa säger enskild medans Pers mamma säger gemensam. Men jag vet inte vad för och nackdelarna är. Vore jättetacksam för svar och råd.

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Du borde verkligen se Weeds, ja. ^^ Den är skitbra. Och jag hoppas att lägenheten är fin :3

2008-08-18 @ 16:12:27
URL: http://immobilized.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm linnégatan...är det lägenheterna med träbalkongerna mot ån Vamman?



katterna köpte jag av e arbetskompis till mamma..

Det är nog mest bonnkatt i dom, men han som syntes på bilden är lite långhårig så kan vara lite skogskatt i.

2008-08-19 @ 19:58:59
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0