1000 kr fattigare..

Nu jävlar har det handlats. 1000 kr fattigare är man för tillfället. På IKEA spenderade jag 750 kr och på ÖoB spenderade jag 270 kr. Det känns bra att kastruller finns nu och alla köksgrejer så jag inte står utan något när jag väl flyttar in, vilket borde bli på torsdag eller fredag :D det enda som fattas är micro och stekpanna, har en djupare stekpanna men måste ha en vanlig också. Micro kanske pappa kan beställa när han jobbar imorgon.

Oj oj..nu känner jag mig nästan snurrig av alla köksgrejer jag tittat på idag. Gudars vad många olika av varje sak det finns.

ALDRIG MER FLYTTA! kostar ju fan massa pengar....

Kommentarer
Postat av: mariika

hej hej tjejen tänkte bara säga att vill du ha hjälp i lägenheten har du mitt nummer he he skulle vara kul!!! går det bra annars puss

2008-12-02 @ 22:09:59
Postat av: pelle

Men tänk så här - du har köpt saker du behöver! Då känns det lugnare eller hur ;D

2008-12-02 @ 22:12:25
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0