Long time no see..

Känns bra att inte skrivit på aslänge. Not.
Det som har hänt är i alla fall detta: Jag jobbade natten till söndag, va hos Per och käkade lunch efter jobbet, firade farmor sen också, flyttat till lägenheten, målat väggarna, jobbat, träffat kompisar och tränat aset ur mig.

Kroppen lyder mig inte riktigt efter gårdagens Bodypump. Musklerna är slappa och allmänt ostyriga och jag orkar inte göra något åt mitt utseende. Vet att jag "borde" noppa ögonbrynen, sminka mig, klä på mig oslappa kläder och försöka se lite vettig ut. Men nej. Idag ska jag bara vara hemma och då får jag se ut hur fan jag vill! Ingen som ska komma hit och titta på mig i alla fall. Eller jag har försökt få hit kompisar men det verkar rätt omöjligt så då får det bli som det blir. Roligare än så kommer jag inte ha det idag.

Och något mer vettigt att skriva verkar jag faktiskt inte ha. Hm. Catch ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0