Tischdag.

Kvällen va rätt kul igår. Såg på två filmer, Hostel och Hostel 2 tror jag dom hette. Tydligen ska dom vara vidrigare än Saw-filmerna så jag bör inte ha några problem med att se dom. Råkade se tvåan före ettan, hur man nu lyckas med det men aja. Båda handlade om samma. Tjej/kille raggar upp killar/tjejer som rika människor betalar för att få döda. Tjejerna/killarna förs bort till stort läskigt ställe där de rika får döda dom på alla dess äckliga vis. Det enda jag fann riktigt äckligt var när en man brände sönder en tjejs öga så det började rinna ut och sen när någon klippte av några fingrar med en sax (icke trovärdigt men wtf..).
Jag slapp de lustiga drömmarna inatt också. Yay! Första gången eller nåt.. ^^


Idag blir en lugn dag. Får väl gå ut och gå med Isa (Åsas hund) ifall det slutar regna någon gång. Hon är så svårtorkad när hon varit ute så jag föredrar att det ska vara lite torrt ute. Annars får jag se vad jag hittar på. Är grymt shoppingsugen men har ju inga pengar. Illa. Bäst att stanna hemma. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0