Bapumba? Pumba!

Jag är helt sick i huvudet efter allt tränande med Lejonkungen.
Så fort nån säger nåt till mig så svarar jag: Pumba, du är ett svin. eller Pumba, hela du är en gasboll.
Måste göra nåt åt detta.

Kom just på att knollrig är nog det roligaste ordet jag hört xD
Börjar skratta så fort jag säger det.
godiset jag äter har sockerförgiftat mig.

- Hur är det?
- Jofan, lite knollrig bara.

Nej jag vet att man inte använder det så men det är fortfarande kul.


Vi har btw hämtat vårat nya bil idag, den är mörkturkos ifall någon har glömt det ;)

   
Som ni kanske märker så är jag kär i vår nya bil ;D
och ja, den är lite för grön för att vara fullkomligt mörkturkos men den får vara mörkturkos ändå!


Snart ska vi äta älgkött! :)
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0