Halka.

Ska snart åka iväg för att köra halkan idag.
Är lite lätt utfreakad just nu, pulsen går i 170 och träningsvärken från igår är outhärdlig.
Hoppas verkligen inte att det är som några sagt - att det stinker avel inne i bilen för att folk är så nervösa.
Hoppas också att det är ett kul gäng jag åker med. Kommer ju inte känna en kotte och dom där ska man åka och sladda med liksom. Sjukt.

Bokade miniuppkörning med Benny igår med..hjälp. Aja, då får jag ju reda på vad det är jag ska träna på inför uppkörningen den --/3 x)

Ska försöka slänga i mig nåt ätbart nu och sen dra.
Wish me luck.
/S.

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Ny utlottning på min blogg, titta in!

2008-02-21 @ 09:09:53
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0