Hemma.

Kom väl hem för ca två timmar sen..har faktiskt ätit och glott på tv.
Funderar på om jag ska sova snart.

Fan dansen börjar ju ikväll och vi har kommit till fortsättningsgruppen nu..känns jättedumt att missa första gången.
Då är det jättesvårt att ta igen.
Tina får visa imorgon.
JAG VILL DAAANSA!
Saknar det så..

Det finns endast två positiva saker med idag;
♥ Vi blev klara med dansen på projektarbetet..eller koreografin är klar men behöver finslipas
♥ Mina örhängen som jag köpte igår har skickats idag och borde komma imorgon :)

Bli medlem här och börja fynda du med ;)

/S.


Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Haha ja, det kan man fråga sig. Det vore lite häftigt tycker jag =)

Det är aldrig rolig att vara sjuk, krya på dig!

2008-02-11 @ 17:06:39
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0