I'll do anything for you, kill anyone for you.

Hade chansen att gå ut med flickorna ikväll men plånboken sa ifrån.
Önskar dock att jag hade gjort det ändå.

Dumma tankar som vägrar att dra åt helvete, eller det kanske är dit dom har kommit.
Jobbiga diskussioner med någon som vägrar fatta hur jag känner det.
Ett ständigt längtande efter nån slags frihet. Vilken som, jag tar den.


För tillfället vill jag bara dö, men det kan ju skapa såna problem så det avstår jag idag.
Vettefan vad jag ska göra..ska nog gå upp till min stuga och sjunga ut allt helvete.
Sonata Arctica, Coheed and Cambria, Nightwish, Within Temptation, Evanescence..mfl. blir det ikväll.
"Same procedure as every year, James"

Om nån kommer på nåt som kan pigga upp mig, skriv direkt.
I'm in a biiig need of that.
/S.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0