Lista

Snodd från Antonia.

♥ 4 saker jag ser fram emot:
Turkiet 13/4-20/4, uppkörningen --/3, studenten
och flytten till Per.

♥ 4 saker som irriterar dig:
Falskhet, lögner, egitrippade personer
och dåligt väder.

♥ 4 saker jag säger ofta:
What?, omg, mm precis, va bra.

♥ 4 saker jag gör varje dag:
Äter, tar på mig kläder, gör toalettbesök
och klagar på min dåliga hy.

♥ 4 saker jag har på mig dagligen:
Skor, strumpor, bh och trosor.

♥ 4 saker jag rör varje dag:
Mobilen (!),  näsan, plånboken och
katterna.

♥ 4 personer jag vill träffa oftare:
Per, Marika J, farmor och M&M.

♥ 4 band/artister jag har sett live:
Evanescence, Within Temptation, Korn och The Ark.

/S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-02-08 @ 15:54:29
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0