Måndag, slut på ledigheten.

'Morron.
Sov lite sissodär inatt..mest pga en konstig dröm om en orm.
När jag tänker efter så var den ju allmänt sjuk.
Kanske skriver senare när jag har lite mera tid..

Idag står detta på schemat
♥ 12.21 åka tåget till stan
♥ 12.30 möta brorsan och få kameran
♥ 13.00 ha dans
♥ ca 14.00 eurytmi (världens hemskaste ämne!)
♥ 15.20 ha redovisning i bild, och jag har gjort vad jag ska (!)
♥ 20.30 - 22.00 dansa

Blir fullt upp.
Egentligen har jag personlig tränartid idag på gymet men jag hinner inte med den.
Om jag skulle gå på den så skulle jag inte ha tid att äta innan dansen ikväll.
Fan va hemskt att komma till dansen ikväll, jag var ju inte med första gången och nu är vi ju i fortsättningsgruppen!
Omg..då krävs det massor av oss! Vi ska liksom va..duktiga.
Jag har bara dansat i 4 år >.<

Jaja, ska hoppa in i duschen nu och sen dra till skolan.
Jag går till 17 idag. Fan va jobbigt.
/S.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

söt blogg =)

2008-02-25 @ 17:19:50
URL: http://metrobloggen.se/evelinaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0