Mitt skapande ^^

Innan ni kollar på bilderna och anser dom vara kopierade från Elin (enbart hon som kan avgöra) så vill jag bara säga att det inte är meningen!
Gjorde detta på bildlektionen och då är det meningen att vi skulle ta inspiration från någon bild vi sett.
Det var inte meningen att måla av den från början, ville mest ha den som inspiration till att göra egna 'rockbruttor'.
Dock märkte jag att när jag skissat färdigt så såg den likadan ut..typ.

Så, Elin, ifall du känner att det är opassande så tar jag bort detta inlägget.
Och om du inte blir alltför arg på mig (?) så skulle jag vilja fråga ifall du har lust att komma i sommar/höst och kladda på min vägg i Skövde :P

Aja, här kommer ialla fall det jag gjorde på bildlektionen idag.

image50
Jag vet, tummen är missbildad. Elin kanske tycker att det här är en förolämpling? O.o


Och Tina och jag är såååå seriösa när vi dansar. Eller inte.
image51
Jag började skratta när jag inte kunde se var jag tog kort på i mobilen ^^
/S.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha aaaw :) Men det var ju meningen att du skulle ta inspiration från något du sett sa du ju, så det var ju meningen då med andra ord :) Så det är klart det är lugnt, hihi :)
.
haha klart det inte är nåt fel på mjukisar, jag har på mig de varje dag :P Men jag skrev så för att syfta på ett av blondinbellas inlägg ;)

2008-02-04 @ 19:00:53
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Paulin

riktigt grymt gjort!

2008-02-04 @ 19:33:50
URL: http://paaulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0