Tankar.

Nu är jag sååååhääär trött. Glömde ju bort att sova middag idag ^^

Pappa kom hem från operationen idag med :)
Han opererade sin slitna axel igår och kom hem idag, så nu blir han hemma i 4-6 veckor.
Och han som inte kan sitta still i en minut ens..hur fasen ska detta sluta?

För övrigt sitter Morris och gapar utanför min dörr för ingenting.
Han är störd.

Per och jag bestämde att inte träffas i helgen. Sorgligt nog.
Dock ska vi ses nästa helg och förhoppningsvis över alla hjärtans dag :)

Vilken jävla dag egentligen.
Såg en skylt idag: "Du glömmer väl inte bort din älskling på alla hjärtans dag?"
Nej jag kommer ihåg honom den dagen men glömmer bort honom alla andra dagar.
Hallå? Stupid skylt.
Det verkar ju vara fler som lider av den än som faktiskt njuter av den.
Innan jag träffade Per så struntade jag i att jag aldrig fick någon ros av nån i skolan, men jag vet många som satt och hoppades som sedan blev jättebesvikna.
Vi ska inte köpa nån skit till varann, det har ingen av oss råd eller ork med.
Blir nog en puss eller ett sött sms istället :P
Man ska vara glad för det lilla.

Jaja, om man skulle masa sig upp till sängen då.
Fan blir att gå upp senast 6 imorgon >.<

Nightie, sweet dreams.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0