Tävlingsdags!

image196

Denna perfektiga tävling hålls av Salong Jessica :)

Eftersom jag har en sån extremt torr hy och att Jessica tipsade mig om just denna så borde jag få vinna.
För tillfället är min hy extrem..är vit i hela ansiktet av att den är så torr, men samtidigt så kommer de där nedrans finnarna.
Ser ut som ett monster..

Mina skönhetstips är skratt/leenden och skratt-glittrande ögon :)
Finns inget som är så fint som ett riktigt leende, och dessutom så gör det hela världen en gnutta finare :)

Tävlingen hittas här
/S.

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu är det dags för nästa tävling på min blogg!

Missa inte chansen att kunna bli en vinnare!

Lycka till!

// Emil

2008-02-12 @ 18:34:11
URL: http://emillofkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0