...BLÄ!

Åååh..blir så arg!
Datorn började fucka sig precis när jag skrivit allt i inlägget och när jag trycker på spara så försvinner hela skiiiten!
VILL HA NY, BÄRBAR!

Aja, försökte ialla fall skriva om min intressanta kväll igår ^^
Gick upp till stugan ganska sent igår och var fortfarande pigg. När jag slog på tvn så insåg jag att jag skulle hinna duscha innan CSI började, så det gjorde jag.
Nyduschad så inser jag att det inte finns något badlakan, utan jag får använda en sån där handduk som man torkar händerna på (den var ren).
Det gick finfint, lite krångligt kanske men ^^
Dock ingen rekommendation.

Har gått omkring och funderat på hur jag vill att min och Pers lägenhet ska se ut sen, och frågan är om Per kommer få ha någon talan överhuvudtaget? :P
Mycket fondväggar (mönstrade), har sett ut en soffa jag så gärna vill ha, har också hittat väggljusstakar som jag bara SKA ha.
Och sen självklart den där bokhyllan från Rum Interiör<3 SKA ha!

Ska se ifall jag kan hitta några bilder som överensstämmer med mina tankar, och en lägenhet som gör det ^^
Annars får jag försöka klura ut hur Photoshop fungerar :P
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0