Broke.

Pank, pank, pank.
Alltid och aldrig pengar.
Varför?
Jag ville inte bli som mina syskon men det verkar fan inte bättre för tillfället.
Den tredje denna månaden så var jag redan hel-pank.

Nu ringde jag 3 och frågade när fasen min faktura ska komma. Fick då till svar att i mitten av månaden kommer faktura för både förra månaden och denna. Hade ju sparat undan så att jag skulle ha råd med en faktura den här månaden, hur fan ska jag då ha råd med två i mitten av månaden?
Så nu blir det att försöka sälja av lite kläder och hoppas på det bästa.

Förlåt för mitt gnäll men jag är bara så jävla trött på att följa i mina syskons spår hela jävla tiden.
VILL INTE!

Nu ska jag träna. Bye.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0