Fy på mig.

Borde ge mig själv en fet käftsmäll för att jag inte pluggar.
Vet att jag måste men ändå så gör jag inget. Varför?
Donno.

Och eftersom älsklingen kommer i helgen så kan jag ju inte plugga då så då måste jag ju göra det nu.
Varför har jag så jäkla svårt att förstå?

Nu blev jag extremt trött med.

Nej, nu får jag se till att gå upp till stugan och göra nåt istället för att sitta här.
Läsa, se på tv eller bara sova.
Eller kanske sjunga?
Gjorde ju det igår och det borde jag göra idag med, eftersom jag inte kommer att ha tid med det förrän sången börjar i skolan ordentligt.
Jag vill stå på scen >.<

Okej, nu börjar svamlet.
Bäst jag drar.
Hejs.

Love my baby<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0