Illustrationstävling :D

Tävling

Vettefan ifall man skulle ha motivationen här men det det är så det får bli ;P

Min motivation är SÅ pinsam men wtf, it's the internet.
Jag vill ialla fall vinna denna tävling eftersom jag enda sedan jag var liten har velat vara en typ 'superhjälte' fast ändå inte.
Alltså..fan vad jag är dålig på förklaringar, jag kommer loosa.
Det jag vill få fram är att genom en illustration så kanske min dröm kommer lite i uppfyllelse, att vara nån söt liten alv eller whatever som har lite superkrafter :P
Haha så dumt det låter!

Och för att göra detta inlägg lite mer desperat så är det också för att jag är en underbart snäll person som bara totalt älskar Sonata Arctica ;D
- desperation levererat!

Tänker ändra om detta inlägg ifall jag hittar en bättre förklaring.

Jag ska gå och dö nu. Adjö.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0