Nussi nussi.

Nu ska jag upp till min kääära stuga och slänga fram kläder tills imorgon och sen typ däcka i sängen.
Prata med älskling såklart med :)

Åhh, bara måste skriva detta.
Trodde seriöst att jag skulle dö, eller iaf bli missbildad idag.
Ehh alltså..busschauffören kunde seriöst inte köra buss, han höll sig knappt på vägen och det var halt och mörkt.
Flera gånger var han på trottoarkanten så jag trodde att vi skulle välta.
Hade känningar av att jag antingen skulle dö eller bli (mer) missbildad.
Satt och skrev massa söta sms i panik till min älskling så han aldrig skulle behövt tvivla på min kärlek.
Pathetic I know, men när man väl mår bra så får man lustiga tankar.

Aja. Däcka var det.

Älskar min fina Prins<3
/S.

Kommentarer
Postat av: Stine

hoppas du har haft en trevlig måndag :)

2008-01-21 @ 20:38:49
URL: http://stineb.blogg.se/?c=1200944036
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag tänkte skriva ett inlägg om det nu, du är inte den enda som frågar ;)

2008-01-23 @ 20:33:57
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0