Photoshop? + Color.

Hur fasen har folket fått tag på sina photoshop? Har alla köpt eller vart kan man ladda hem ett BRA photoshop?
Funderar på Limewire nu men vet inte om jag vågar lita på allt som ploppar upp då.
Borde önskat mig i julklapp >.<

Uuuh, eftersom det numer funkar att lägga upp bilder så kommer nu bilder på mitt nyfärgade hår :)
image10
Blir ju sån underbar kvalitet när man förminskar bilderna här.


Nu gör vi såhär istället.

Just det! Skulle ju skriva vad jag inhandlade :)
Blev typ inget men jag orkade inte glo så värst noga. Bättre att spara presentkorten tills alla nyheter kommer ;)
Det blev i alla fall ett svart smalt bälte från Glitter som jag ska ha till en klänning och Masterpiece mascara. Orkade inte köpa Masterpiece Max den här gången, bättre att spara in dom där tiorna.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0