Skratta eller gråta?

Nu vet jag fan inte vad jag ska göra..skratta eller gråta?

Hade just stängt av datorn och gick ut i köket för att fixa lunch och vad ser jag utanför?
SNÖ/BLASK!
Och jag som ska cykla till stationen 4 km bort! Alltså..VA?
Varför nu och varför i helvete när det är plusgrader ute?

Vill inte ringa och fråga Nils-Arne och Lillemor..det känns dumt och farmor känns också dumt, vill inte utnyttja andra hela tiden.
Dessutom så jobbar ju pappa.. What to do?
Kan ju iofs ringa och fråga Matilda ifall hon ska åka från Hannäs snart..
Får nog ta och rådfråga pappa eller bita i det sura äpplet och cykla glatt till stationen.
Men frågan är ju hur vädret är då?

Aaaah, hjälp!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0