Sonata? :'(

Ska inte Sonata Arctica komma till Sverige iår?
Missade dom ju förra året och jag vill verkligen verkligen jävligt jättegärna se dom iår!
Jag orkar inte palla mig ända till Finland eller typ England för att se dom, jag vill se dom i Sverige så jag kan ta bilen!
Dom MÅSTE komma hit annars..annars..slutar jag lyssna på dom!

okej, det där var ett jävligt tomt hot men ändå.

Bara kom hiiiit!

För övrigt borde dessa komma till Sverige iår:
Within Temptation
Evanescence
Hilary Duff
Sister Hazel
The Red Jumpsuit Apparatus
Three Days Grace
Plain White Tee's
Daughtry
Nightwish
Fall Out Boy


Låttips förresten? :)
/S.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack för kommentaren sötis :) Har aldrig tagit en sånglektion i hela mitt liv och nu så har en kompis övertygat mig att sjunga inför över 500 pers nästa vecka.. Haha, kan behöva alla tips jag kan få ;)

2008-01-19 @ 18:43:38
URL: http://fiarocks.blogg.se
Postat av: Sophia

Det är imagine, hehe. Men sjunger bara en vers själv, som tur är. Får se om jag pallar :D

2008-01-19 @ 20:48:33
URL: http://fiarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0