Tävling + min dagelidag.

Nu har Modeakuten tävling igen :)
Denna gången om ett par bambooörhängen i hjärtform som var extremt söta!

Varför ska just jag vinna detta par då?
Jo, jag har alltid varit den där enkla tjejen som aldrig synts eller ändrat något i mitt utseende. Örhängen har jag aldrig varit intresserad av trots att jag haft hål i öronen sen läänge.
Har just fått upp ögonen för lite accessoarer och dom här vore bara sååå snygga på mig :D
Dessutom är ekonomin lite ansträngd så jag har liksom inte haft råd att köpa mig ett par snygga och häftiga örhängen..
Me wants them and I promise to love and take care of them :)
Kom på att jag vore så extremt snygg i dom när jag förhoppningsvis kan få träffa min älskling och fira alla hjärtans dag för första gången tillsammans!
Vi har varit ihop i 4 år snart och aldrig fått fira alla hjärtans dag med honom pga distans. Ge mig denna chans att vara extra fin denna kväll :)

Ursäkta det långa svaret ^^

Så, hur har min dag varit?

Förjävlig morgonperiod med Knut, sedan Historia som jag inte kunde göra nåt på för att Martina ville prata hela tiden ^^
Vi hade också Nk-lab med Knut och så mentorstid!
Booring.
Tyvärr har jag inga cp-bilder från lektionen idag, jag sov mig igenom denna lektion. Kanske någon annan har en bild på mig :P

Glöm inte bort att kolla i Till Salu! kategorin :)
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0