Tävling + my day :)

http://modeakutens.blogg.se/1199805735_vinn_valfri_modetopp.html

Det är här ovanför som tävlingen finns :)
Man kan vinna valfri top för max 349kr från http://modeakuten.se
Jag vill haaaaa..<3


I övrigt så händer inget runt mig, mest plugg.
Trodde att jag skulle sluta 16.50 idag, och då skulle jag haft 3 timmar och 20 min håltimma, men då flyttade vi fram bildlektionen så vi slutade halv två :)
Har läst lite om folkmordet i Rwanda, men det är så förbaskat mycket fakta att jag blandar ihop allt.
Dessutom så ska vi välja att se på det från två olika vinklar, t ex de två olika "folkslagen".
Jag ska nog ta hela Rwandas syn på det hela och världens syn på vad som hände.

Har någon slags huvudvärk typ, fast ändå inte.
Det är typ som att hela nacken värker och huvudet känns som att någon mosar det.
Pallade inte att läsa mer..


Måste ta och ringa om mitt födelsemärke på halsen, vill veta om det går att tas bort.


Syns lite otydligt på bilden men wtf..

Ska väl sitta och glo på bloggar som vanligt  och jaga tävlingar.
Älskar tävlingar, även att jag aldrig vinner nåt men ^^

Min Per betyder allt<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0