Tävling som gjord för mig!<3

Åååh äntligen kommer en tävling som bara är som gjord för mig och min idiotiska hy!
Det är http://sarahlinnealarsson.blogg.se som har denna tävling :)

Priset är Molekylen Inositol Végétal :)
Det 100% vegetabiliska Inositolet verkar i det skikt där hudcellernas andning främst reaktiveras. Även fukttillförseln, cellskyddet, cellförnyelsen mm förbättras och hudens nyckelfunktioner fortsätter att fungera perfekt.

Bara beskrivningen av dessa produkter är som gjutet för mig.
Först så hade jag sån extremt torr hy, men det försvann gradvis och jag trodde att jag äntligen fått en väl fungerande hy, men icke.
För någon månad sen så började den att bli röd och irriterad igen, och finnarna blossar upp värre än ogräs!
Liksom, varför måste jag ha sån jävla dålig hy?
Utöver detta så har jag inte råd att lägga ut tusentals kronor på bra produkter som jag gjorde tidigare.

Jag har testat i stort sett allt utom detta, och jag vill haaa<3
/S.

Kommentarer
Postat av: Sarah

va skoj.. välkommen in då eller vad man säger!
lycka till!

2008-01-19 @ 17:08:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0