Tips?

Jag har ooont!
Jävla tortyrdag idag!

Nu bara måste jag klaga av mig lite..
1. Ont i ryggen eftersom jag shakade loss igår på Afro-passet.
2. Ont i tån av samma anledning (vi hade inga skor)
3. Axlarna av samma anledning.
4. Pga kylan så är min hy extremt känslig idag, är typ vit i ansiktet för att jag är så torr och jag har smörjt in mig 1000 gånger!
5. Jag är trött!
6. Försov mig imorse.

Dock blev det några plus idag :)
1. Antagligen MVG i musik (utan sången och trummorna så hade det varit omöjligt)
2. Jag pratade mest på seminariumet i svenskan :D

Just det..katten förstörde nyss våran nytapetserade fondvägg! En stor reva mitt i skiten och den tapeten kostar mucho!
Kattfanskap.

Åhhhh! Blir galeeen, kliar så mycket i ansiktet! Ska göra en ansiktsmask och sen lägga mig.
Några bra tips för väldigt känslig och torr hy?
/S.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Visst är afrodans skitkul?! Haha, håller också på med det :) Det med torr hy förresten, kika in på närmaste hälsokost och prova Rosenserien för torr hy. Helt underbara produkter, innehåller dessutom inga farliga ämnen som kan irritera huden. Sen kan du prova Multi-usage dry oil från Nuxe med, också superbra! :)

2008-01-26 @ 11:55:16
URL: http://fiarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0