Tired like hell.

Min dag.

Gick upp klockan 5 för att duscha och åka till mammas jobb klockan 6.15 (kommer inte till skolan annars)
Åt frukost där och var i skolan 7.55
Fick inte sova för att idioter kom in i klassrummet och tände :/
Fick ingen lunch eftersom jag var tvungen att gå till biblioteket.
Började sy på läderfodralet till min kniv på hantverket som jag blev tvingad att ta hem, som jag blev klar med för en timma sen.
Idag har jag levt på: te, två mackor, ett äpple, ett päron och köttbullar & makaroner. Naaajjs.

My day sucks.

Nu har jag fått ur mig mina beklagningar så nu kanske Per slipper det :)
Glöm ej att kolla in mina auktioner!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=55474219
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=55474841

Nu ska jag upp till stugan för att ev kolla på tv eller sjunga och sen ska jag soooovaa efter att jag pratat med älsklingen. Finally.
Älskar dig Per<3

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0