Bad update.

Hejsan!
Dålig uppdatering, jag vet.

Igår var jag på den där intervjun och jag kände att det gick hur bra som helst. Dom tyckte om alla mina svar till frågorna och verkade tycka bra om mig i allmänhet. På måndag får jag reda på ifall jag får jobbet. Gissa om dagarna går långsamt till dit.
Jobbade också igårkväll. Skulle haft jouren på natten men blev så fruktansvärt illamående så jag var tvungen att åka hem. Började klockan 8 imorse till 12 och sen från klockan 18 till 24 egentligen men hon la sig tidigare så jag gick hem vid elva.
Jobbar imorgon natt iaf.

Ska få i mig nåt att äta och vänta på att Per kommer hem.
Så..godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tur att det kändes bra, hoppas bara det blir så nu också! :) Ha en bra kväll!

2008-07-12 @ 17:34:46
URL: http://maldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0