Hej.

Goddag eller nåt.
Nej, jag gick inte upp nu. Första gången så gick jag upp vid sju för att skjutsa Per till jobbet och sen gick jag upp tjugo i elva. Fram tills nu så har jag hunnit städa och röja lite i vardagsrummet, äta och slappa. Jag är effektiv x)

Idag så har jag inga planer alls. Borde gå ringleden men har noooooll lust fastän jag vet att jag borde. Skulle vara kul att hälsa på Anna nere på Väsk-City och kolla in den där väskan jag har skrivit om tidigare. Fast jag vet inte om jag vågar ^^ fast..nu kom jag på en sak jag kan göra. Jag kan gå och lägga mig i solariet :D har ju tappat nästan all färg jag jobbade upp. Är på tiden att jag unnar mig lite 'sol' igen.

Och för övrigt så hatar jag dig Tina som är i usa just nu utan att jag är där >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0