Kaaaaboooom

Bokstavligt talat. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag här hemma.

Varför?
Per kan aldrig lägga in sina saker i garderoben och så tvättar jag, vilket har lett till att alla sängsaker ligger över halva vardagsrummet. Och vårat vardagsrum är ju inte så stort.

Samtidigt som jag sysslar med detta så försöker jag bestämma kläder inför ikväll/nu och imorgon. Kommer inte se Per så mycket dom närmsta dagarna eftersom vi jobbar helt olika så då vill jag vara lite fin och ha myskväll. Vad kan jag ha på mig? De flesta kläderna ligger i tvätten men borde vara torra snart.
Imorgon ska jag på arbetsintervju. Då ska man lägga ner lite tid på sig själv anser jag. Man måste ju se respektabel ut samtidigt som man ska ha sin egna stil, vad nu min stil är men ni fattar. Funderar på att ha en svart kjol med svarta leggings under, ett vitt långt linne och den här. Egentligen så blir outfiten sådär fast med kortare leggings än de där och en svart relativt kort kjol under. Vad tror ni om det? Behöver verkligen råd då jag inte har en aning om kläder och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0