Oj oj oj.

Vilken vecka. Snart lär jag nog få en hjärtattack eller nåt.

I måndags åkte vi först till farmor där vi fick lite gott att äta. Äpplepaj till efterrätt :) den var så jävla god. MUMS! Sedan åkte vi till pappa och väntade där ett par timmar innan han kom hem, och då blev det grillning och mys med katterna :) till köttet så plockade vi upp egenodlade potatisar och det var dom godaste potatisarna jag ätit! Helvete så gott :)
Igår åkte vi först till stan och jag hittade ett par fina örhängen som jag betalade med presentkortet som jag fick från Per i studentpresent :) efter detta så åkte vi hem till mammas nya lägenhet. Blev kär i den direkt. Hon har så fina och moderna möbler och bröte och lägenheten var jättefräsch. Och så fick jag ju träffa Bill (Chili). Min Bill :D

Nu kollar Per på vad jag skriver så nu vill jag inte skriva mer. Hej.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en skön sommar!

2008-07-06 @ 08:31:12
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0