Törget i Tidahölm.

Jävla bonnspråk dom talar här på fel sida Vättern.

Igårkväll och inatt har jag jobbat så jag slutade vid 10 (hade ändå lön tills 12 ^^). Ska dock börja igen vid 18. Evelina är sjuk så jag får hoppa in. Lite segt men vad gör man inte för pengarna? ^^ Blir typ en 1000-lapp till på nästa lön. Ställde upp eftersom dom andra har semester och för att jag sedan har en veckas ledigt.

Har hunnit städa lite och ska väl gå ner till tvättstugan snart och eventuellt hälsa på Anna i väskaffären. Ska nog ta mig en titt på torget med ^^

Kommentarer
Postat av: Winterdragon

Oh, hämnd säger du? Det ska bli spännande, bring it on! ^^

2008-07-31 @ 02:23:07
URL: http://winterdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0