Torsdag - SOOOOOOOL!

Annabel: Oh no, jag jobbar hela helgen och på måndag också. Fasen också :( men hoppas verkligen du får det underbart i Australien och att du skriver en rad här nån gång ibland så jag vet att du lever!

Dagen började med att Per försov sig men det gjorde inte mig nåt för då fick jag sova en stund längre ^^ när jag hade skjutsat Per och var påväg hem så insåg jag hur mycket jag tycker om att köra bil. Jag var på riktigt bra humör och satt och sjöng. Tills jag kom hem. Trots att jag diskade upp 100-tusentals saker igår (en gnutta överdrivet bara) så hade det blivit massor igår. För hör och häpna, jag städade massor igår! Jag diskade, dammsög, torkade golven, tvättade fönstren, dammade och tvättade kläder. Hur ambisös var jag inte? Det var väl den städningen för det här året är jag rädd.

Idag är jag ledig så nu ska jag sova en liten stund tror jag innan jag lägger mig ute på gräsplätten här utanför. Lite jobbigt att alla grannar ser mig som ligger där men vafan..jag vill och SKA bli brun igen. Då får man väl lida lite för resultatet. Som sagt..göra nåt annat nu. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: annabel

ska fixa en resedagbok så du får adressen sen! saknar dig!

2008-07-24 @ 13:35:18
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ni har åtminstone gräs..vi har ju bara asfal...jag bor på den fattiga delen av staketet, haha.



men du skulle ju ha ropat och hälsat!

kram!

2008-07-24 @ 15:24:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Phoebe

Jag är duktig, jag skriver massor med onödigt skit!

Och på tal om att städa borde jag också göra det, i alla fall dammsuga av golvet.

2008-07-24 @ 22:18:39
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0