Midsommarhelg.

Hej på er!
Urusel uppatering om livet men jag har fullt upp att leva det ;P

I torsdags jobbade jag natt fram tills igår till 12. Då slappade jag och fixade lite. På kvällen drog vi till nåt som vi trodde var en fest men ingen var där. Istället åkte vi till några i en van och vi drog till en tråkig fest i Mölltorp. Vid tre drog vi hem till Mats och grillade lite så klockan fyra inatt var vi hemma ^^ vi vaknade runt ett ungefär och nu ska vi dra till Olstorp. Det är ett sånt därnt inhägnat område med scen, bar, dansgolv och en kärleksstig. Asmysigt och brukar vara jättekul och nu går jag ju in lagligt för första gången xD

Nej..fest var det häääääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0