Sambos <3

Finns det något härligare att säga? Vi är sambos nu, Per och jag :)

Dålig uppdatering senaste dagarna ser jag. Men jag anser faktiskt att studenten och flytten är liiite viktigare än att skriva här. Konstigt va? :P
Flytten igår gick jättebra. I lördags packade Dennis och Per deras bil full med mina saker och åkte hem med dom. Vi kom efter med full bil igår. Var rätt spännande att sitta i ett fullpackat baksäte med kuddar över hela mig (jag måste ha många kuddar) och en tv lutandes mot mig. Men det tog ju bara 2 timmar och 20 minuter ungefär så det var ju inte så farligt. Fick iordning det mesta igår men långt ifrån allt. Har inte orkat ta tag i städning och sådär än idag heller, måste först rensa iordning bland Pers kläder och saker. Men det ser lite hemtrevligt ut nu iaf :)

Har varit och handlat hela dagen idag. Först åkte jag till ÖoB, var rätt spännande att försöka hitta ^^ där handlade jag för 600 kr och hittade massa bra saker som hade kostat betydligt med på Ica. Efter det så drog jag till Maxi och åkte fel ett antal gånger innan jag väl hittade (med Pers hjälp självklart). Väl där inne så handlade jag för 750 kr. Vi hade fått 2000 kr sammanlagt av mamma och pappa så de pengarna kom väl till pass :) har 1200 kr kvar denna månad som ska gå till bensin, kanske nåt mer handlande och till en hemtelefon. Vi har ett nummer hit men ingen telefon men det ska nog inskaffas imorgon. Om någon här är intresserad av det numret, smsa eller maila mig så får ni nog det :) och om ni vill ha min nya adress ^^
Nu ska jag ringa och be att Per ska få sluta nån gång så vi får umgås lite..
Adjö så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0