Tisdag.

Godmorgon.
Det är en pina att vara uppe såhär tidigt och då kan jag meddela att jag gick upp för en timma sen >.< jag är van vid att gå upp om två timmar, men då börjar ju tyvärr kören. Ja, jag har lektion idag. Helt hemskt att befinna sig på lektion igen men men.. Jag kan ju dels få reda på mitt sångbetyg och så kan jag träna efteråt. Med Tina. Varför skulle jag annars brytt mig om att åka? ^^

Senare idag så har vi mösspåtagning också. Vet ej vad det innebär mer än att ta på oss studentmössorna och käka lite men det blir nog bra. Alla lärarna ska ju vara där också. Lär bli intressant ^^
Nej..bäst man gör nåt nyttigt. Kanske ska sminka mig idag..som omväxling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0