Torsdag.

Goddag.
Gick faktiskt upp vid 10 eller vad den var. Vill inte sova bort hela dagarna, och vill heller inte vända om dygnen totalt än. Det kommer jag ju lyckas med under nästa vecka då det händer en massa studentsaker! :) men som sagt, än så länge så firar jag den inte.
Skulle sitta ute i solen idag var det tänkt men det är ju så förbaskat tråkigt. I Turkiet hade jag inga problem med att spendera 10 timmar om dagen i solen men här i Sverige så är jag rastlös efter 5 minuter. Någon som har nåt tips på hur jag kan ligga länge i solen? Har redan testat att läsa och att sova, samt prata med någon under tiden. Kanske skulle funka bättre med ett kompisgäng? Hm..värt ett försök någon gång. Med picknick kanske? xP

Nu svamlar jag. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0