Dagen.

Dagen blev sissodär.
Hade först en ickeexisterande engelskalektion där jag inte gjorde ett skit och på lunchen dansade Tina och jag för Lina. Hon blev imponerad och inspirerad sa hon ^^
Sen hade jag eurytmi, där jag knappt va deltagande eftersom Lina ville prata om rapporten med mig och efter det så fick jag inte delta längre. mohaha..
Svenskan och bilden var bara tråkiga..jävla redovisningar.

Tummen pekar just nu mest neråt..

Ska nog ta och sova efter att jag ätit snart, kommer inte palla dansen ikväll annars.
Stegräknaren stod på typ 13000 innan den dog, vilket den gjorde för en timma sen. Ska se ifall jag får liv i den.
/S.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha japansk serie? XD

2008-03-03 @ 18:32:10
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0