En troligtvis icke-sur måndag.

..first ever I think.

Idag är det måndag och jag sov fram tills för en timma sen. Inte varje måndag man får en sådan lyx ;)
Jag tror faktiskt att jag inte är sur idag..men däremot lite känslomässigt rubbad och orolig.
Har drömt världens mardrömmar om uppkörningen igen. Den är farligt nära nu tyvärr..jag kommer misslyckas.

Eftersom Per och jag inte har det så bra för tillfället, och pratade fram tills tolv igår så mår mitt psyke inte så bra. Men vafan, leenden kan komma fram ändå.
Jag har dessutom panik, imorgon där det dags för redovisningen av projektarbetet. Hjälp, jag kan inte stegen.

Usch.....nu ska jag till skolan och ha eurytmi! Kommer nog skriva ännu ett hatiskt inlägg om det senare när jag fortfarande känner min irritation mot ämnet.

Adjö!

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0