Fräschigt!

Nu känner jag mig riktig überfräsch efter solning och brun-utan-sol över hela kroppen :) allt gick dock inte som väntat ^^
Cyklade först ner till affären för att växla lite pengar, och drog sen vidare till solariet. Låg där och njöt massor :) efter det så hoppade jag in på biblioteket och lånade två böcker. När jag vandrade runt där inne så kom jag på att jag har brun-utan-sol hemma, men inget för ansiktet. Jättebra, kan testa Acos tänkte jag. Pyttsan, apoteket hade ju lunchstängt 40 minuter till. Drog då till Tina och satt där tills det öppnade igen. Dock hade dom inte nåt sånt, Linghems har ju fasen ingenting.
När jag cyklade hem igen så såg jag en hel koloni med hus som är i uppbyggningsstadiet. Jävlar vad dom utvecklar Linghem..dom kanske borde utöka apoteket och biblioteket med då >.<

Någon som testat Acos brun-utan-sol för ansiktet?


Nehepp, nu ska jag se på Gilmore Girls och sen göra korvstroganoff.
Tjenixen.
/S.

Kommentarer
Postat av: Julie

Åh brun utan sol blir det garanterat ikväll. Det känns som jag går i samma nyans som snön...
Ha en bra dag!

2008-03-26 @ 15:38:35
URL: http://juuliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0