Gårdagen bravader.

Morrn ^^
Gick upp för en halvtimma sen..men mår faktiskt prima idag x)
man ska aldrig vara missnöjd med icke-bakisdagar!

Igår hade Matilda klassfest, ja det är ganska tragiskt att första klassfesten infaller i trean, men den var i alla fall rolig. Vi var väl runt en sissodär 20 pers inklämda i hennes lägenhet. Sing star och melodifestivalen (jag och många fler vägrade det så vi satt i köket då) var fullt på hela kvällen och det va kul att snacka med folk man annars inte pratar så mycket med. Runt 22 så spydde Frida inne på toan och däckade i Matildas säng, och då låg hon och mumlade lustiga saker som Matilda och jag hade skitkul åt ^^
Folk började dra sig runt halv tolv mot krogen och då ringde jag pappa för att bli hämtad, var så jääkla trött så jag orkade inte gå ut x)
Åkte hem och prata med Per ett tag och sen somnade jag vääldigt gott i min egna säng. Var förnuftig igår och satte ett glas med vatten vid nattduksbordet..behövligt.

Snart kommer broder hit och ska äta mat, borde verkligen försöka snygga till mig lite eftersom jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Som sagt..ifall orken finns.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0