God MORGON!

Heeey, jag har lyckats :)
Jag är uppe på morgonen. Bli inte vana, för detta kommer verkligen inte vara i en evighet.
Har drömt en jobbig dröm inatt, men den ersattes av en helknasig dröm.
Jag drömde att jag gick och käkade upp piller på min p-pillerkarta, tog några lite random för att förvirra ifall någon skullt glo på den. (Var tvungen att kontrollera detta när jag gick upp så jag verkligen inte gjort det, och till er besvikelse så var dom orörda.) Det var en massa mer sjuka grejer som jag gick runt och gjorde i min stuga som jag inte kommer ihåg just nu, men skumt var det. Allt låg dock på sin plats när jag gick upp.

Ska snart äta frukost och eventuellt glo på Veronica Mars-avsnitt tills dess att jag ska cykla till Linghem för att sola :) ska nog låna bok av Tina med!
/S.

Edit. Kan telefonsamtal döda? I wish, Per ringde och väckte mig 07.29 imorse.

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon :)

2008-03-26 @ 09:57:26
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0