Hey.

Söndag igen då..fick sova till 9 idag iaf. Ska till gymet snart och träna skiten ur mig. Önskar att jag kunde gå på Bodypumpen sen, men så blir det inte. Får ta det på fredag istället kanske.

Upptäckte igår till min förskräckelse att mitt vänstra ögonlock har svullnat upp och gör ont, mamma trodde att det kanske kan vara en vagel i ögat. Idag ser det lite värre ut... HJÄLP! Hur blir jag av med den? Jag måste ju för fasen kunna se på min uppkörning och jag vill inte vänta mer! Fanfanfanfanfanfanfanfan.....

Ska tvätta ögat typ 3 ggr/dag nu och se ifall jag kan dämpa det lite. På köpet så kan jag ju ha fått borelia igen på mitt högra ben, vilket betyder isf att jag måste käka medicin och då får jag inte träna. Bläää.

Yadayada..ska väl återgå till min HP-bok. Den är hemsk! Har bara typ 50 sidor kvar. Hatar den nästan..än så länge.

Ha en bra dag :]

/S.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Jo det är ju klart, fast man såg ju hur det gick för the ark förra året ;S trots att de var kända.

2008-03-09 @ 10:38:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: emma

Ja men det bara för man spänner sig och ny miljö:) men annars är det jätte kul:) ha en bra dag och tack för kommentaren:)

2008-03-09 @ 14:39:47
URL: http://styleby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0