Home.

Hemma igen efter träningen.
Var riktigt skönt och det enda jag tänkte på att jag SKA bli smal och jag SKA ha min drömkropp, vilket ledde till ganska hård träning :P
Såg några jag önskar jag slapp se igen..usch, divor.

Nu är det bara 2 dygn kvar och jag har lite smått panik, igen. Fast inatt drömde jag faktiskt att jag klarade det, vilket är första gången eftersom jag bara drömmer om misslyckanden hela tiden annars. Kändes lite bättre när jag vaknade då.

För övrigt så pekar tummen neråt..känns inte bra alls. Ingen av oss gör nåt, vill vi ens göra nåt? Jag vill inte att tiden ska visa hur vi ska göra, jag vill ha svar snart. Det är inte bråttom eller så men jag tänker inte ha det såhär länge till, vi båda förtjänar bättre än så.
Känslorna far lite hur som just nu..ena stunden nej och andra stunden ja. Frågan är bara vilket blir det slutgiltiga sen?
/S.

Kommentarer
Postat av: Katarina

eftersom du har en av de gruddesignen på blogg:)

2008-03-09 @ 18:07:10
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0