Ledig tisdag :)

Älskar att ha lov :) Best ever!
Gick upp vid 11 idag efter att ha haft en riktigt mardrömsnatt. Hatar när såna hemska drömmar kommer och så tror man att dom är verkliga när man vaknar. Usch.
Såg dock imorse att jag vunnit ett par Bamboo-örhängen på tradera för 70 kr :D yaaay! Ska köpa silvriga någon gång med. Fan va fin jag kommer vara i Stockholm nu :)
I övrigt så har jag träningsvärk i hela kroppen efter Bodypumpen igår. Fy fan! Trodde jag hade stretchat ut ordentligt men tydligen inte. Och som pricken över i så ska jag köra Afro om 4 timmar. Min kropp får lida ordentligt nu efter att jag inte tränade förra veckan. Ska nog cykla till Linghem och sola imorgon för då blir det ju ca 1 mils cykling imorgon och så eventuellt Bodypump på torsdag, fast då måste jag cykla in då med.
Aja, får se. Lika bra att träna ordentligt inför helgen. Fast förhoppningsvis så gör jag av med lite kalorier där med ;D haha..

Nehepp, ska väl hitta på nåt att göra. Finns totalt ingenting för stunden. Kanske glo på lite gamla avsnitt av Grey's eller Veronica Mars kanske.. Hm :)
/S.

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe nej, men jag hoppas på det sen ;)

2008-03-25 @ 12:44:49
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0