Lediga måndagen :)

Ledig måndag, mardrömsdagen på veckan annars :) (förrutom dansen på kvällarna som idag är inställd pga lov)

schemat idag står detta:
♥ Träna mellan typ 12-14
♥ Plugga tills svenskan blir klar (fram tills dess så är det dator, tv och småätandeförbud!)
♥ Sen får jag sitta här igen :D

Rätt gött att ha lov, fast jag önskar ändå att jag hade ett jobb som jag kunde fördriva tiden på. Roligare att tjäna pengar än att ligga hemma. Ingen som vill ha mig som anställd i Linköping eller möjligtvis Norrköping?

Nehepp..bara att börja packa träningstjoffsen nu då.
/S.

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag har ny design till utlottning. Kolla min blogg o delta om du vill!

2008-03-24 @ 11:51:51
URL: http://samira.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0