Miniuppkörning.

Har idag haft miniuppkörning som gick rätt bra. Skakade i hela kroppen innan, va skitnervös. Men det gick bra ändå..var bara några punkter han anmärkte på.
Måste våga ta chansen när en lucka finns i en korsning när jag ska svänga vänster. Visste inte riktigt om jag vågade chansa på mellanrummet ^^
Var lite långt in mot mittlinjen på motorvägen och så missuppfattade jag att det var 70 på en väg, körde i 50. Men nu vet jag hur det funkar x)

Måste ta och hitta en bra formulering på en mening i rapporten och sen skicka iväg den samt loggboken.
Köpte lite godis idag, kände mig värd det efter miniuppkörningen (och för att jag cyklat 8-9km idag).

Ajökens så länge.
/S.

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-07 @ 14:35:51
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0