Redovisning.

Idag har jag haft fullt upp.
Först träffade jag Lotta för att ta igen lite som jag missat, och sedan var det redovisningar för allas projektarbeten. Några var kul..andra mindre kul. Lollos var underbar när hon beskrev döden ur ett rättsmedicinskt perspektiv. Haha, vår kära och älskade Lollo.
Tina och jag sprang på lunchen och köpte t-shirts till redovisningen och sen klippte vi lite och grejade. Själva redovisningen gick sådär för min del. Tappade bort några steg, hittade på lite andra grejer och gjorde saker i fel ordning. Men förhoppningsvis så märktes det inte. Försökte le....

 
Usch..varför blir jag aldrig bra på bild? Är jag sådär ful?

Men men..nu är det över. Tack gode gud säger jag bara!

Är dödstrött nu..ska nog läsa lite och sen plugga >.<
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0