Sämst ever!

Den här tjejen har ju ingen koll på hur skrivning or what so ever fungerar. Efter två meningar så började jag undra ifall människan var seriös..
Hur sjutton orkar hon ens skriva så? Pratar hon så också? Fy fan vilken jobbig människa att ha i närheten i såna fall.
Att höra fjortis-språk kan vara det värsta, men att även läsa det var ju värre.
Tappar totalt orden när jag ser vad hon skriver, som för övrigt är totalt osammanhängade text.
Vem orkar läsa: "aa men anyways så vi typ skrattade för det var typ kul, eller okej kul för min och daniellas humor men det är inte pointen men ändå så kom en jävla kärring ba ; KÄFTEN! vi ba typ.. daa, vi får skratta om vi vill och skratta mer :O evil bitch? nej men ändå.. hihih.. HAHHA jag är så kuuuuuuul yay. not.. haha"

Är hon seriös och allmänt korkad eller är hon oseriös och har inget bättre för sig i sitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0