..so I'm going home.

Hemma! Äntligen, trodde aldrig att den här dagen skulle ta slut!
Först var vi ute i kylan i två timmar och lyssnade på redovisningar. Kallt som fan så vi drog vid sista.. ^^
Hade engelska och sen silversmide, ringen blev allmänt misslyckad så jag är fast besluten om att nästa ska bli riktigt fin och lyckad. Hade sedan sång som faktiskt gick bättre än väntat! Tog i som fan när jag sjöng min sång så jag tror Marie-Anne blev impad ^^ var faktiskt inte så hemskt som jag förväntat mig.

Vet ni?
Igår beställde Tina och jag biljetterna till Coheed and Cambria :D :D fatta att det blir av! Och bil får vi låna! Fan va roligt detta ska bli! :D

Mamma ropar, gotta go.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0