Fredaag.

Morrn.
Jag är inte vaken och har visst huvudvärk. Great, och jag som ska ha gympa på morgonen. Kommer typ somna eller nåt. Hoppas det i alla fall är nåt kul vi ska göra, men det är b.la. Sara P som ska hålla i lektionen så det lär bli fotboll och då kan jag tänka mig att anstränga mig ^^
I övrigt så har jag typ bara kör hela dagen..och kanske sång. Passar ju bra till min slemmiga hals som värker ibland. Lär ju inte alls tappa rösten och låta som en kråka idag, inte alls. Borde fan spela in mig själv sedan efter...fast ni kanske inte vill bli utsatta för sådan tyrrani. Och nu babblar jag och märker att klockan är föörbannat mycket! Fan..jag som tänkte cykla idag. Lär bli bilen eftersom klockan sprang iväg. Fan då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0